Olympiakarsintojen live-tuloseuranta

26.1.2012

Otteluiden tuloksia voi seurata livenä netissä osoitteessa:
Tulokset päivittyvät reaaliajassa tai korkeintaan muutaman minuutin viiveellä.

Torstai on suomalaisottelijoille viimeinen varsinainen harjoituspäivä, sillä huomenna perjantaina on vuorossa lauantaina ottelevien punnitus ja kevyttä viimeistelyä. Torstaiaamupäivän harjoituksessa, jossa tehtiin otteluliikkumista yksin ja pareittain sekä potkuharjoitteita pistehanskoihin, vallitsi latautunut,  mutta samalla rennon itsevarma tunnelma. Herkistelyjakso on tuonut urheilijoiden kehoon räjähtävän nopeuden tunteen, mikä on omiaan nostamaan luottamusta omaan tekemiseen. Lihaksiston rentoustilan hakemisen onnistumista on ollut varmistamassa myös joukkueen fysioterapeutti Juho Ranta.

Suomen ottelijoiden energinen toiminta keräsi usean muun joukkueen ottelijoita ja valmentajia seuraamaan harjoitusta. Tämä sopi suomalaisille paremmin kuin hyvin, onhan yhtenä joukkueen mottona "Me emme huolehdi muiden tasosta, vaan annamme heidän olla huolissaan meistä". Joukkueen valmentaja Jesus Ramal nosti omalla heittäytymisellään urheilijoiden vireystilaa entisestään. Hän mm. sparrasi jokaisen olympiaehdokkaan kanssa henkilökohtaisesti houkutellen kunkin henkilökohtaisia vahvuuksia esiin.

Venäjän Taekwondoliitto (RTU) tuottaa yhdessä paikallisen TV-yhtiön kanssa päivittäin lähetystä (HD 16-9) Kazanin kilpailuista. TV-signaali on ajalla 27.-29.1. kaikkien eurooppalaisten TV-yhtiöiden saatavissa. Lähetyksessä on avajaisten lisäksi kaikkien sarjojen semifinaalit ja finaalit päivittäisen lähetysajan ollessa noin 4h. Toivottavasti tätä mahdollisuutta hyödynnetään laajalti. TV-yhtiöiden tulee lähettää oma satelliittikoodinsa osoitteeseen regrets@bk.ru  (mobile phone: +79036701137)

: