Olympiavoittajan seminaari 17.9.2010 Helsingissä

1.9.2010

Moon Dae-Sung on yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista taekwondo-ottelijoista. Hän voitti Ateenan olympialaisissa kultaa näyttävään tyrmäykseen päättyneessä finaaliottelussa. Suomalaisilla taekwondo-harrastajilla on ainutlaatuinen tilaisuus osallistua Moonin pitämään seminaariin perjantaina 17.9. Helsingissä, Herttoniemessä, osoitteessa Mekaanikonkatu 3 B (BudoSport-sali). Seminaari pidetään klo 13-17. Moonin kiireisen aikataulun vuoksi tapahtumaa ei voida valitettavasti järjestää viikonloppuna.

Tapahtumaan pääsee harjoittelemaan vain 30 nopeimmin ilmoittautunutta, hinta Taekwondoliiton lisenssillä on 15 euroa ja ilman lisenssiä 95 euroa. Harjoittelijoilla on oltava aikaisempaa kilpailukokemusta. Alaikäraja on 13 vuotta. Nämä vaatimukset siksi, että ryhmän harjoittelu olisi mahdollisimman tehokasta.

Harjoittelijoiden lisäksi tapahtumaa on mahdollista seurata katsojan roolissa, hinta Taekwondoliiton lisenssillä on 10 euroa ja ilman lisenssiä 50 euroa. Saadun tiedon mukaan katsojilla on lupa valokuvata ja videokuvata tapahtuman aikana.

Ilmoittautumiset: office@taekwondo.fi

Seuroja laskutetaan ilmoittautumisten perusteella. Ilmoittautumiset ovat sitovia (ei peruutusoikeutta).