Operaatio Koululiikunta etenee vauhdilla

19.4.2010

Suomen Taekwondoliiton kampanja "Operaatio Koululiikunta" etenee eri puolilla Suomea vauhdikkaasti. Eri ikäiset koululaiset ovat saaneet mahdollisuuden tutustua taekwondoon koulun liikuntatuntien yhteydessä. Kampanja on monipuolistanut koulujen liikuntatuntien sisältöjä ja samalla tarjonnut taekwondo-seuroille hyvän mahdollisuuden tehdä toimintaansa tunnetuksi.

Liiton toimistoon saapuneiden raporttien perusteella selkeästi aktiivisin seura Operaatio Koululiikunnan toteuttamisessa on ollut Porin Taekwondoseura. Porissa peräti yli 1500 koululaista on tutustunut taekwondoon. Budokwai/Taekwondo Team Turku on ohjannut Turussa ja lähikunnissa koululiikuntaa kevään aikana yli 1000 oppilaalle.

Suomen Taekwondoliitto haluaa kiittää kaikkia operaatioon osallistuneita jäsenseurojaan!