"Operaatio koululiikunta" loppusuoralla

22.9.2009

Tuhansia koululaisia on jo tutustunut taekwondoon

Suomen Taekwondoliiton keväällä 2009 aloittama "Operaatio koululiikunta" on otettu hyvin vastaan sekä liiton jäsenseuroissa että kouluissa. Palaute on ollut erittäin myönteistä, välillä jopa ylistävää. Tärkeä opettajien tekemä huomio on ollut se, että taekwondoa innostuvat kokeilemaan jopa ne oppilaat, jotka muuten eivät juuri koululiikunnasta perusta.

Taekwondoliiton toimistoon tulleen palautteen perusteella aktiivisiimat seurat operaation toteuttamisessa ovat olleet Budokwai/Taekwondo Team Turku (yli 600 oppilasta on tutustunut taekwondoon) ja Mikkelin Taekwondo (lähes 500 oppilasta on tutustunut taekwondoon). Useilla muillakin paikkakunnilla on päästy hienoihin lukemiin ja operaatiohan jatkuu vielä viikon!