Opiskelijoiden MM-kilpailut Kiinassa 8.-14.6.2014

17.10.2013

Opiskelijoiden 13. taekwondon MM-kilpailut järjestetään Kiinan Hohhotissa 8.-14.6.2014. Kilpailuihin voivat osallistua 1.1.1986 - 31.12.1996 syntyneet korkeakouluopiskelijat (yliopisto- tai ammattikorkeakoulu) sekä 1.1.2013 jälkeen korkeakoulusta valmistuneet. Opiskelijoiden MM-kilpailut on tarkoitettu ensisijaisesti lajiliittojen valmennusryhmiin/maajoukkueisiin kuuluville urheilijoille.

Opiskelijoiden liikuntaliitto (OLL) myöntää OMM-kisoihin valittaville suomalaisosallistujille (urheilijat + valmennus + huolto) harkinnanvaraisen taloudellisen tuen, mikä kohdistuu ulkomaan matkakuluihin ja osallistumismakuihin. Tuki on lähtökohtaisesti kolmanneksen edellä mainituista kuluista. Osallistumismaksu on 60 euroa/vrk/hlö ja se kattaa täyden ylläpidon (majoitus, ruokailut, kuljetukset jne.) kisojen ajan.

Kilpailujen facebook-sivut,

Ottelusta kiinnostuneiden opiskelijoiden ilmoittautuminen 20.11.2013 mennessä eero.viinikainen@pp.inet.fi.

Huomatkaa varhainen ilmoittautumisaika!