Opiskelijoiden SM-kisat 24.11.2012 Tampere

3.10.2012

Suomen ammatillisen koulutuksen kulttuuri- ja urheiluliitto (Saku ry), Koululiikuntaliitto (KLL) ja Opiskelijoiden Liikuntaliitto (OLL) järjestävät 23.–24.11.2012 kolmannet Opiskelijoiden kamppailu- ja voimailupäivät. Päivät järjestetään Tampereella Nääshallissa (Näsijärvenkatu 8).

KILPAILULAJIT

Tänä vuonna kamppailu- ja voimailupäivillä kilpaillaan judossa, miekkailussa, lukkopainissa, nyrkkeilyssä, taekwondossa, painonnostossa, voimanostossa, toistovoimapunnerruksessa sekä supertotalissa. Lajikohtaista lisätietoa löydät tapahtuman internetsivuilta.

SÄÄNNÖT

Tapahtumassa noudatetaan lajiliittojen lajisääntöjä sekä järjestäjän antamia ohjeita.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumisjärjestelmä löytyy osoitteesta www.koululiikkuu.fi/slk tai suora linkki lomakkeeseen http://www.koululiikkuu.fi/slk/ilmoittautuminen/index/207. Ilmoittautumisen jälkeen järjestelmä luo automaattisesti laskun osallistumismaksusta. Lasku on maksettava ennen kisoihin osallistumista.

Ilmoittautuminen päättyy 10.11.2012

Jos ilmoittatumisen kanssa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä Olli Iso-Mustajärveen olli.iso-mustajarvi(at)kll.fi tai Terho Tomperiin terho.tomperi(at)kll.fi

OSALLISTUMISOIKEUS

Osallistumisoikeus kilpailuihin on läsnä olevilla korkeakoulu- ja lukio-opiskelijoilla sekä ammattiin opiskelevilla.

OSALLISTUMISMAKSUT

Osallistumismaksu on 20 euroa / laji , jälki-ilmoittautuminen 40 euroa / laji. Supertotaliin osallistuminen maksaa 30 euroa, sillä Supertotaliin osallistujat osallistuvat kahteen lajiin (painonnostoon/voimanostoon). Huom. Lisätietoa supertotaliin ilmoittautumisesta ilmoittautumisjärjestelmässä.

Jos osallistumismaksua ei ole maksettu 10.11. mennessä, peritään osallistumismaksu kaksinkertaisena paikanpäällä. Paikanpäällä maksettaessa maksaa voi ainoastaan käteisellä.

Maksettua osallistumismaksua ei palauteta.

KILPAILUTOIMISTO

Osallistumisen vahvistaminen tehdään kilpailutoimistossa, jossa tarkastetaan osallistumismaksujen suorittaminen.

KISAKANTTIINI on Nääshallin kahviossa. Kisakanttiinissa on myynnissä kahviotuotteita.Maksuvälineenä ainoastaan käteinen!!

PUNNITUKSET tapahtuvat niihin erikseen varatuissa tiloissa, jotka on merkitty pohjapiirrokseen.

PUKUHUONEET JA SUIHKUT ovat Nääshallin pukuhuoneet, sijainti on merkitty pohjapiirrokseen. WC-tiloja on Nääshallin tuloaulassa.

PALKINNOT jaetaan Nääshallin aulassa lajeittain / sarjoittain tulosten varmistuttua. Palkintojenjaoista tiedotetaan tulostaululla.

MAJOITUS

Majoitus mahdollisuus on varattu Sokos Hotel Villa Sumeliuksenkatu 14, 33100 Tampere. Hotellista on varattu 20 x 1- tai 2-hengen Standard huone hintaan 95 EUR/1-hengen Standard huone, 105 EUR/2-hengen Standard huone.

Huonevaraukset tehdään Sokos Hotellin myyntipalveluun (puh. 020 1234 600, email sokos.hotels@sok.fi) tai suoraan kyseisen hotellin vastaanottoon 26.10.2012 mennessä. Erikoishinta voimassa kun mainitsee varauksen yhteydessä varaustunnuksen: KLL.

Lisätietoja hotellin palveluista sivuilta: villa.tampere@sokoshotels.fi