Ottelukilpailuiden haku vuodelle 2017

1.12.2016

Suomen Taekwondoliitto järjestää yhdessä seurojen kanssa ottelu liigakilpailut, joissa ovat virallisten liigasarjojen lisäksi mukana harrastaja-, seniori- ja juniori-sarjat.

Vuonna 2017 on SM-kilpailuiden (liiton järjestämä) lisäksi tarkoitus järjestää kuusi liigakilpailua, joista kolme sijoittuu kevätkaudelle ja kolme syyskaudelle. Syyskauden kilpailuista viimeinen on liikesarjojen kanssa yhdessä järjestettävä Liigafinaali. Lisäksi järjestetään alle 21-vuotiaiden SM-kilpailut (seuran järjestämä).

Ottelun liigakilpailut voivat olla myös yhdessä liikesarjojen ranking-kilpailuiden kanssa. Päällekkäisyyksiä muiden suurten tapahtumien kanssa pyritään välttämään.

Mikäli seuranne haluaa järjestää vuonna 2017 ottelun liigakilpailun, lähettäkää vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse pääsihteeri Tatu Iivanaiselle (yhteystiedot alla). Hakemuksesta tulee käydä ilmi ainakin kilpailun toivottu ajankohta ja mahdollinen varapäivä, seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot, suunniteltu kilpailupaikka ja miten montaa ottelualuetta aiotte käyttää.

Hakemukset tulee jättää 14.12.2016 mennessä.

Lisätietoja: pääsihteeri Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, 0400 519 531