Ottelumaajoukkueisiin pyrkiminen 2014

25.11.2013

AIKUISET 2014

A-ryhmä koostuu arvokilpailukelpoisista urheilijoista, jotka voidaan lähettää seuraaviin kyseisen ikäryhmän arvokilpailuihin. Ryhmän leiri- ja kilpailutoimintaan yms. kohdistetaan mahdollisuuksien mukaan liiton tuki.

B-ryhmä koostuu maajoukkueurheilijoista, jotka ovat arvokilpailukelpoisuuden kynnyksellä tai valmentautumassa sitä kohti. Ryhmän urheilijat vastaavat omakustanteisesti leiri- ja kilpailutoimintaan yms. aiheutuvista kuluista.

VAATIMUKSET MAAJOUKKUERYHMIIN

A-ryhmä - palautettu maajoukkuehakemus (14.12. mennessä)

- Suomen kansalaisuus
- KKW poom/dan
- GAL-lisenssi
- SM-osallistuminen
- 1x ulkomaankilpailu vuoden sisällä (Suomen PM ei kelpaa), jatkossa 2x ulkomaankilpailu

B-ryhmä
- samat kuin A-ryhmälle pois lukien kansalaisuus

Valinnat maajoukkueryhmiin tehdään loppuvuodesta.

Aikuisten maajoukkuehakemusten palautus 14.12. mennessä eero.viinikainen(at)pp.inet.fi.

KADETIT JA NUORET 2014

Lue aiempi uutinen http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x103997=983132.

Kadettien ja nuorten maajoukkuehakemusten palauttaminen 30.11.2013 mennessä eero.viinikainen(at)pp.inet.fi.