Ottelun ja liikesarjojen PM-kilpailut 30.1.2016 Tanska - kilpailukutsu julkaistu

1.12.2015

Pohjoismaiden Mestaruuskilpailut 2016 käydään sekä ottelun että liikesarjojen osalta avoimena turnauksena. Käytössä ei siis ole maakiintiöitä. Urheilija voi halutessaan edustaa kilpailussa seuraansa.

Kilpailut käydään 30.1.2015 Tanskan Fredericiassa. Kilpailukutsu ohessa.

Huom! GAL-lisenssi on pakollinen ottelussa aikuisten sarjoissa. Liikesarjakilpailijat eivät tarvitse GAL-lisenssiä.

Ilmoittautuminen ottelun osalta

Edustuspaikkoja pyydettiin hakemaan ottelun osalta 18.10.2015 mennessä. Sen jälkeen vahvistui, että turnaus käydään avoimena seuraturnauksena. Liiton toimisto hoitaa ilmoittautumiset määräaikaan mennessä edustuspaikkaa hakeneiden ottelijoiden osalta.

Edustuspaikkaa hakeneiden ottelijoiden, jotka haluavat edustaa kilpailuissa seuraansa, pyydetään ilmoittamaan asiasta mahdollisimman pian liiton toimistolle: office@taekwondo.fi

Ilmoittautuminen liikesarjojen osalta

Edustuspaikkoja pyydettiin hakemaan liikesarjojen osalta 27.10.2015 mennessä. Sen jälkeen vahvistui, että turnaus käydään avoimena seuraturnauksena. Liikesarjojen joukkueenjohtaja Ville Lehtinen hoitaa kootusti kaikkien liikesarjakilpailijoiden ilmoittautumiset.

Edustuspaikkaa hakeneet urheilijat ilmoitetaan PM-kisoihin automaattisesti. Muita urheilijoita pyydetään lähettämään Villelle (skavi.lehtinen(@)gmail.com) pe 8.1.2016 mennessä nimi, sarja, syntymäaika, sekä vyöarvo.