Ottelun ja liikesarjojen SM-kilpailut - kisainfo

25.6.2018

SM-viikko lähestyy ja samalla ottelun ja liikesarjojen SM-kilpailut la 7.7. Vantaan Energia-Areenalla.

ILMOITTAUTUMINEN

Huomioithan, että SM-kisoissa ilmoittautumisen määräpäivä on jo ke 27.6.!

Joukkueenjohtaja ja valmentajat ilmoitetaan erillisellä lomakkeella samaan  päivämäärän  mennessä (katsojilta peritään sisäänpääsymaksu).

Otteluvalmentajia (ml.   joukkueenjohtaja) otetaan vastaan jokaisesta seurasta kaksi (paitsi jos ottelijoita on vain yksi), lisäksi yksi lisävalmentaja 6., 11., 15. jne. ottelijasta. Jokainen   seura   voi   ilmoittaa yhden liikesarjavalmentajan.

Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan 2.7.2018 asti lisämaksusta. Jälki-ilmoittautumiset sähköpostitse tatu.iivanainen@taekwondo.fi. Ottelun SM-sarjoissa jälki-ilmoittautumisia ja sarjanvaihtoja otetaan vastaan vain sarjoihin, joissa on varsinaisen ilmoittautumisajan päättyessä jo vähintään neljä (4) kilpailijaa. Liikesarjojen SM-sarjoissa jälki-ilmoittautumisia ja sarjanvaihtoja otetaan vastaan vain sarjoihin, joissa on varsinaisen ilmoittautumisajan päättyessä jo vähintään kolme (3) kilpailijaa/paria/ryhmää.

PÄÄSYLIPUT

Sisäänpääsylippuja voi lunastaa netistä Lippu.fi:n kautta (lippu oikeuttaa sisäänpääsyn kaikkien lajien kyseisen päivän SM-kisatapahtumiin).

SÄÄNTÖKOULUTUS VALMENTAJILLE

Perjantaina 6.7.2018 SM-kisojen punnitusten aikaan klo 19.00-21.00 (tapahtuma voi päättyä aiemminkin) Vantaan Energia-Areenalla järjestetään valmentajille sääntökoulutus World Taekwondon 1.6.2018 voimaan astuneiden sääntöjen pohjalta.

Koulutuksen järjestää Suomen Taekwondoliiton ottelutuomarivaliokunta ja koulutus on maksuton.

Ilmoittautuminen 1.7.2018 mennessä lomakkeen kautta.

OTTELUN MAAJOUKKUELEIRI

Maajoukkueryhmien ja kansainvälisen tason (G-turnauksia kiertävät) ottelijat! Tule hakemaan lisäboostia SM-kisojen valmistautumiseen maajoukkueleiriltä 28.-29.6.2018 Nurmijärveltä. Lisätietoja tapahtumasta ja ilmoittautumiseen TÄSTÄ.

Ilmoittautuminen päättyy ti 26.6.2018 klo 23.59.

LISENSSIT SEKÄ URHEILIJA- JA TOIMITSIJASOPIMUKSET

Jokaisella SM-sarjoihin osallistuvalla tulee olla liiton urheilijasopimus ja joukkueenjohtajalla ja valmentajalla toimitsijasopimus täytettynä ja liiton toimistolle palautettuna sekä lisenssi ostettuna viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Ne, joilta puuttuu sopimus tai lisenssi, poistetaan listoilta.