Ottelun ja liikesarjojen SM-kilpailut - viime hetken ohjeita

5.7.2018

Lauantaina nähdään Energia Areenalla!

REKISTERÖINTI

Rekisteröinti on auki kilpailupaikalla:

Perjantaina klo 19.00-20.00

Lauantaina klo 07.00 alkaen

Lisätietoja: Tiiu Tuomi, p.0400 602 756

PÄÄSYLIPUT

Sisäänpääsylippuja voi lunastaa alennettuun ennakkohintaan netistä Lippu.fi:n kautta (pääsylippu sekä kilpailuakkreditointi oikeuttavat sisäänpääsyn kaikkien lajien kyseisen päivän SM-kisatapahtumiin).

AIKATAULUT

Ottelun ja liikesarjojen päivitetyt aikataulut löytyvät osoitteesta: www.suomentaekwondoliitto.fi/sm-kilpailut/aikataulu

HUOM! SM-kilpailuissa on käytössä 1.6.2018 voimaan tulleiden ottelusääntöjen mukainen satunnaispunnitus. Satunnaispunnituksen soveltamisesta kotimaassa löytyy lisätietoa Ottelusääntöjä täydentävien määräysten kohdassa 15. Käytännössä iltapunnitukseen osallistuvista arvotaan urheilijat satunnaispunnitukseen. Arvotuille urheilijoille ilmoitetaan perjantai-iltana velvoitteesta saapua satunnaispunnitukseen. Kyseisten urheilijoiden on oltava kilpailupaikalla lauantaiaamuna klo 08.00.

RUOKAILUT

Energia Areenan ravintolassa on lounasmahdollisuus lauantaina klo 11.00-14.45. Lounaan hinta: 10,00€ (sis. kaksi lämmintä ruokaa, vegeruoka, salaattia,

leipää, vettä, kahvia / teetä).

Energia Areenalla on lisäksi kahvio, jossa on hyvä valikoima syötäviä ja virvokkeita.

MUUTA

Arvotut liikesarjat päivitetään arvontojen jälkeen osoitteeseen: www.suomentaekwondoliitto.fi/sm-kilpailut/arvotut-liikesarjat

Ottelun otteluajat ovat 3 x 2 min, tauko 30 sek

Ottelussa yhden henkilön sarjojen palkintojen jaot ruokatauon aikana. Muissa sarjoissa palkinnot jaetaan semifinaalien ja finaalien päätyttyä.

Taekwondofinaalit suorana YLE tv 2:lta klo 15.30-16.30!

Muistutuksena - SÄÄNTÖKOULUTUS VALMENTAJILLE

Perjantaina 6.7.2018 SM-kisojen punnitusten aikaan klo 19.00-21.00 (tapahtuma voi päättyä aiemminkin) Vantaan Energia-Areenalla järjestetään valmentajille sääntökoulutus World Taekwondon 1.6.2018 voimaan astuneiden sääntöjen pohjalta.