Ottelun maajoukkuevalmennus uudistuu - HAKU

16.12.2019

Taekwondoliiton halitus asettaa hakuun viisi ottelun maajoukkuetoiminnan vastuutehtävää. Valittavat henkilöt sitoutuvat huolehtimaan valitun joukkueen arvokilpailuihin valmistautumisesta ja olemaan paikalla koko arvokilpailun ajan.

Nuorten olympiavalmentaja jatkaa aikuisten ja U21-maajoukkueen vastuuvalmentajana. Muut vastuutehtävät ovat haettavissa: lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla liiton toiminnanjohtajalle sähköpostitse office@taekwondo.fi 10.1.2020 mennessä. Uudet tehtävänkuvat astuvat voimaan 1.2.2020 alkaen.

MAAJOUKKUEEN ORGANISAATIO 1.2.2020 alkaen:

Aikuisten ja U21-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentajana toimii NOV Jarkko Mäkinen. Hän vastaa myös maajoukkuetoiminnan kokonaiskoordinaatiosta, maajoukkueiden leirikalenterin hallinnasta ja valmentajatiimin kehityspalaverien järjestämisestä.

Kakkosvalmentajan tehtävä on haussa. Siihen kuuluu vastuuvalmentajan tukena toimiminen sekä leirityksissä että arvokilpailuissa.

U18-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentajan tehtävä on haussa. Tehtävästä maksetaan 1000 euron vuosikorvaus. Lisäksi liitto kustantaa matkakulut kyseisen ikäluokan arvokilpailuihin ja maajoukkueleireille. Keskeinen vastuualue on juniori-ikäluokan urheilijoiden nousujohteinen kehittäminen aikuisurheilijoiksi.

Kakkosvalmentajan tehtävä on haussa. Liitto kustantaa matkakulut kyseisen ikäluokan arvokilpailuihin ja maajoukkueleireille. Tehtävänä on vastuuvalmentajan tukena toimiminen ja ikäluokan lahjakkuuksien aktivointi ja sitouttaminen mukaan maajoukkuetoimintaan.

U15-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentajan tehtävä on haussa. Tehtävästä maksetaan 1000 euron vuosikorvaus. Lisäksi liitto kustantaa matkakulut kyseisen ikäluokan arvokilpailuihin ja maajoukkueleireille. Keskeinen vastuualue on perusominasuuksien monipuolinen kehittäminen sekä motivaation vahvistaminen.