Ottelutoiminnan kehittämiskokous 20.11.

14.9.2011

Kuten osa on varmasti jo huomannutkin, juuri ennen liiton sääntömääräistä syyskokousta (sunnuntaina 20.11.) pidetään samassa paikassa ottelutoiminnan kehittämiskokous. Tilaisuuteen ovat tervetulleita ottelijat, valmentajat, tuomarit ja kaikki muutkin, jotka haluavat liiton ottelutoiminnan kehittyvän. Tarkoitus on, että jokaisella on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin ja mielipiteitä kuullaan muiltakin kuin liittotoimijoiden pieneltä piiriltä.

Jotta kokous saataisiin toimimaan tehokkaasti lähetän noin kuukautta ennen kokousta varsinaisen kutsun, josta selviävät kokouksen asialistalla olevat keskusteluaiheet. Jos näiden asioiden jälkeen jää aikaa, voidaan käsitellä myös kokouksessa esille tuotuja asioita. Pyydänkin, että kerrotte minulle sähköpostitse (tatu.iivanainen@gmail.com) 16.10. mennessä, mikäli haluatte jotakin tiettyä asiaa käsiteltävän kokouksessa.

Ainakin seuraavia asioita käsittellään kokouksessa:
- Ilvesten sarjoissa paino- vai pituusluokat?
- Sarjajaot: Ovatko nykyiset sarjajakomme ajanmukaiset?

-Tatu Iivanainen
Puheenjohtaja, Ottelutuomarijaos