Ottelutoiminnan suunnittelukokous Turussa 20.11.

21.10.2011

Tervetuloa keskustelemaan suomalaisen ottelutoiminnan tulevaisuudesta!

Ottelutoiminnan suunnittelukokous pidetään sunnuntaina 20.11. Budokwai Taekwondon salilla (Kirstinkatu 1, 20200 Turku) kello 10.30 - 12.00. Heti kokouksen jälkeen jatketaan Taekwondoliiton syyskokouksella.

Tilaisuuden aluksi Sampo Pajulampi antaa lyhyen katsauksen siihen, mitä Olympiakomitean strategiasuuntaviivoista. Tämän jälkeen keskustellaan ajankohtaisista ottelutoimintaa koskevista asioista seuraavassa järjestyksessä:
1) Pitäisikö ilves-sarjoissa käyttää pituus- vai painoluokkia?
2) Onko nykyinen sarjajako edelleen toimiva vai pitäisikö sitä muuttaa johonkin suuntaan?
3) Miten pidetään huoli siitä, että ottelutoiminnan tiedotus on avointa ja selkeää?
4) Jos aikaa jää, voidaan käsitellä myös muita esille tulevia asioita.

Koska kokousaika on rajallinen, pyydän kaikkia osallistujia miettimään yllä olevia asioita etukäteen ja pitämään kommenttinsa lyhyinä ja ytimekkään rakentavina. Toimin kokouksen puheenjohtajana ja tarvittaessa rajoitan puheenvuorojen pituutta.

Kokoukseen ovat tervetulleita ottelijat, valmentajat, tuomarit ja kaikki muut ottelutoiminnasta kiinnostuneet. Ennakkoilmoittautuminen ei ole tarpeen, kunhan vain tulet paikalle.

-Tatu Iivanainen
Ottelutuomarivaliokunnan puheenjohtaja