Ottelutuomarien täydennyskoulutus 15.9. Helsinki

30.8.2012

Ottelutuomareiden täydennyskoulutus DaeDon PSS-järjestelmään

Suomen Taekwondoliiton ottelukilpailuissa on tarkoitus ottaa heti syksyn ensimmäisistä kilpailuista lähtien käyttöön DaeDon PSS-järjestelmä, eli elektroniset panssarit ja niiden kanssa toimivat pistekapulat. Elektronisten panssareiden käyttö muuttaa pisteenantokäytäntöjä jonkin verran, joten uusiin laitteisiin olisi hyvä tutustua jo ennen kilpailuja.

Koulutuksen aluksi tutustutaan pistelaitteistoon ja DaeDon ohjelmistoon. Seuraavaksi otetaan lämpöä päälle reippaan käsimerkkijumpan muodossa. Lopuksi harjoitellaan itse pisteenantoa ja samalla testataan laitteistoa. Panssareita on myös mahdollista kokeilla itse, joten omat suojat voi ottaa mukaan.

Ilmoittautuminen: Sähköpostitse tatu.iivanainen@gmail.com tiistaihin 11.9. mennessä.

Varustus: Dobok

Koulutuksen pitopaikka: Taekwondourheilijat 2011:n sali, Ruosilankuja 3 C, 00390 Helsinki

Aika: Lauantai 15.9.2012 kello 16.00–19.00

Hinta: 10 euroa. Suomen Taekwondoliitto laskuttaa seuroja koulutuksen jälkeen. Ennen 11.9. tehdyistä peruutuksista ei mene maksua, mutta sen jälkeen laskutetaan koko kurssimaksu.

Kouluttaja: Tatu Iivanainen

Tervetuloa!