Pääkaupunkiseudun liittojohtoinen otteluvalmennus alkaa helmikuussa

28.1.2022

Tule hakemaan ensimakua siitä, mitä pääkaupunkiseudun liittojohtoinen otteluvalmennus tulee olemaan! Helmikuun ajan harjoitukset ovat ilmaisia.

Liittovalmentaja Jung Hyun Cho (8. dan) aloittaa upouudessa Urhea-hallissa Helsingissä (Mäkelänkatu 47, Mäkelänrinteen uimahallin ja lukion välissä) keskiviikkoisin klo 15.30-17.00 otteluharjoitukset, jotka on tarkoitettu kaikille ottelusta kiinnostuneille kokemustasosta riippumatta. Minimivyöarvovaatimus on 8. kup, mutta muuta minimitasoa ei vaadita. Helmikuun ajan harjoituksiin voivat osallistua 10-vuotiaat ja vanhemmat.

Jokaisella osallistujalla tulee olla voimassa oleva taekwondolisenssi, ja harjoituksiin tulee ilmoittautua etukäteen Suomisportin kautta. Taekwondoharjoittelun kattava vakuutus (esim. lisenssin kylkeen hankittava Sporttiturva) on suositeltavaa olla. Ei haittaa, vaikkei ehtisi mukaan vielä ensimmäiseen harjoitukseen - myöhemmilläkin kerroilla pääsee mukaan.

Varustuksena harjoituksissa joko koko-dobok tai t-paita ja dobokin housut. Omat henkilökohtaiset suojat (sääri, kyynärvarsi ja alasuojat) mukaan. Myös kypärän, hammassuojat, otteluhanskat ja jalkapöytäsuojat voi ottaa, mutta ne eivät ole välttämättömiä. Panssaria ei tarvita.

Harjoitustiloihin mennään näin alkuvaiheessa yhtenä ryhmänä, joten kokoontuminen Urhea-hallin aulassa 15.20, josta siirrytään valmentajan johdolla pukuhuoneiden kautta saliin.

Maaliskuusta alkaen liittovalmennusta tullaan laajentamaan myöhemmin kerrottavalla tavalla.

Huom. Opetuskieli on englanti.

Ilmoittautuminen helmikuun harjoituksiin Suomisportissa: https://www.suomisport.fi/events/d2b45a66-f391-4650-85e3-5583b28e27e1

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, 0400 519 531

Liittovalmentaja Jung Hyun Cho 8. dan toimii valmentajana liittojohtoisissa otteluharjoituksissa. Kuvassa hän opettaa liiton online-harjoituksissa keväällä 2021.