Palkitsemisia kaudenpäättäjäisissä 26.11.

28.11.2016

Kuva: Jyrki Jalonen

Ansiomerkkejä taekwondon eteen tehdystä työstä

Suomen Taekwondoliitto myönsi pitkästä ja ansiokkaasta suomalaisen taekwondon eteen tehdystä työstä hopeisia ja pronssisia ansiomerkkejä. Ansiomerkit luovutettiin saajille liiton kaudenpäättäjäisissä Turussa 26.11.2016
Hopeinen ansiomerkki: Krista Mäkinen (Budokwai Taekwondo), Tiiu Tuomi (Suomen Taekwondoliitto)
Pronssinen ansiomerkki: Roosa Närhi (Budokwai Taekwondo), Tarja Röytiö (Helsingin Taekwondoseura), Sirpa Väisänen (Helsingin Taekwondoseura), Sarianne Nordberg (HNMKY Taekwondo), Antti Mynttinen (Keravan Taekwondoseura / Korson Kaiku)

Vuoden parhaita palkittiin kaudenpäättäjäisissä

Liiton kaudenpäättäjäisissä Turussa 26.11.2016 palkittiin perinteiseen tapaan vuoden parhaita.

Vuoden urheilija: Johanna Nukari

Vuoden valmentaja: Heikki Liukkonen

Vuoden tuomari: Shurooq Bagelanee

Vuoden urheiluteko: Suvi Mikkosen olympiapaikka