Piirroskilpailu lapsille ottelun MM-kilpailuihin

16.5.2017

Maailman Taekwondoliitto (World Taekwondo Federation, WTF) järjestää piirroskilpailun lapsille. Kaksi parasta piirrosta (yksi per sarja) per maa asetetaan näytille ottelun maailmanmestaruuskilpailuiden kilpailupaikalla Mujussa, Etelä-Koreassa kesäkuussa. Suosituimmat piirrokset palkitaan.

Suomen edustuspiirrokset kilpailuun valitsevat yhdessä pääsihteeri ja nuorisovastaava. Piirrosten tulee olla liiton toimistolla viimeistään keskiviikkona 31.5.2017 paperisina. Kaikki Suomen karsintaan osallistuvat piirrokset julkaistaan liiton internet-sivuilla ja osa mahdollisesti myös muissa Suomen Taekwondoliiton medioissa.

Piirrokset kilpailevat kahdessa sarjassa: 10-12-vuotiaat ja 9-vuotiaat tai nuoremmat.
Piirroksen tulee esittää jotakin seuraavista teemoista: 1) taekwondo ja rauha, 2) taekwondo ja perhe 3) taekwondo ja maailma
Materiaali: vapaavalintainen paperi, jolle voi piirtää esim. värikynillä, liiduilla, vesiväreillä tai tusseilla

Jokaisen piirroksen kääntöpuolelle tulee kirjoittaa piirtäjän nimi, ikä, vyöarvo ja seura. Lisäksi piirroksen yhteydessä tulee toimittaa piirtäjän yhteystiedot mahdollisia palkintoja varten. Jokainen saa osallistua vain yhdellä piirroksella.

Lisätietoja:
Pääsihteeri Tatu Iivanainen, 0400-519531, tatu.iivanainen@taekwondo.fi