Porvoo Open 2020 - turvallisuustietoa joukkueille

1.10.2020

Kuten varmasti olette mediasta lukeneet, koronatilanne on jälleen kiihtymisvaiheessa. Olemme Suomen Taekwondoliitossa ja Porvoon Taekwondossa suunnitelleet jo kuukausien ajan, miten voimme järjestää kilpailut mahdollisimman turvallisesti. Tutustuttehan tarkasti oheiseen koronaohjeistukseen ja noudatatte kilpailupaikalla hyvää hygieniaa. Välittäisittekö ne myös eteenpäin kaikille oman joukkueenne jäsenille. Tehdään tästä yhdessä turvallinen kilpailutapahtuma!

Tuomarivalvoja Ari Lindroos järjestää joukkueenjohtajien kokouksen etäyhteydellä perjantaina 2.10. klo 18.00-19.00. Linkki kokoukseen on lähetetty osallistuville joukkueille sähköpostitse. Etukäteen pidettävän joukkueenjohtajien kokouksen tarkoituksena on vähentää kilpailupaikalla lähietäisyydellä vietettävää aikaa. Kokouksen aikana on myös mahdollisuus saada vastauksia mieltänne askarruttaviin kysymyksiin.

Muistattehan ottaa ottelijoillenne omat kypärät mukaan! Turvallisuussyistä liiton e-kypärät eivät ole käytössä eivätkä lainattavissa Porvoo Openissa.

Kilpailun aikataulu:

Perjantai

18.00 – 19.00 Joukkueenjohtajien kokous Teams-yhteydellä (turvallisuusasiat ja ottelusääntölinjaukset)

Etäpunnitukset erillisen listauksen mukaan

Lauantai

8.15 – 8.45 Tuomarikokous

8.45 – 9.00 Tarkistuspunnitukset arvotuille, lasten sarjat / harrastajasarjat

9.00 – 9.15 Joukkueenjohtajien kokous (turvallisuus- ja järjestelyasiat)

9.30 – 11.45 Ottelut, lasten sarjat / harrastajasarjat

11.45 – 12.30 Lounastauko

11.45 – 12.00 Tarkistuspunnitukset arvotuille, C1-liigasarjat

12.00 – 12.15 Joukkueenjohtajien kokous (turvallisuus- ja järjestelyasiat)