Sääntömääräinen syyskokous 2024

4.10.2024

Suomen Taekwondoliiton sääntömääräinen syyskokous järjestetään hybridikokouksena Hotelli Tikkurilassa (Läntinen Valkoisenlähteentie 52, 01300 Vantaa) ja Zoom-videoneuvottelusovelluksen kautta sunnuntaina 27.10.2024 klo 13.15 alkaen (valtakirjojen tarkastus 13.00-13.15).

Etäosallistumisen edellytys: Liiton sääntöjen mukaisesti kokoukseen etäyhteydellä osallistuvien on ilmoittauduttava kokoukseen 24.10.2024 klo 23.59 mennessä Suomisportin kautta LINKKI. Etäosallistujien tulee toimittaa valtakirjansa etukäteen sähköpostitse (office@taekwondo.fi) kokouskutsun liitteenä olevalla liiton virallisella valtakirjalomakkeella. Kokouspaikalle tulevien edustajien toivotaan ilmoittautuvan etukäteen saman linkin kautta, jotta mahdollisessa suljetussa lippuäänestyksessä käytettävä äänestysjärjestelmä voidaan valmistella ennen kokousta.

Hallituksen jäsenehdokkaat julkaistaan vaalisivulla, kun esittelyt saadaan ehdokkailta.

Liitteenä kokouksen esityslista ja kamppailulajiliittojen yhteisen kurinpitosääntöjen muutokset. Toimintasuunnitelma ja talousarvio toimitetaan liiton liiton jäsenille, kun hallitus on ne syyskokoukselle esitettäväksi vahvistanut kokouksessaan 9.10.2024.

Syyskokouksen kanssa samassa rakennuksessa järjestetään Kahden Dispatch Masterin leiri. Leirille osallistuminen on virallisille kokousedustajille (1/jäsenyhteisö) ilmaista, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen kokouksen ilmoittautumislinkin kautta.