Sääntömääräinen syyskokous 24.10.2020 Helsinki

9.10.2020

Hyvät Suomen Taekwondoliiton jäsenet,

Liiton hallitus kutsuu teidät sääntömääräiseen syyskokoukseen lauantaina 24.10.2020 Hotel Rantapuistoon (Furuborginkatu 3, 00980 Helsinki) klo 13.00 alkaen. Ennen kokouksen alkua 13.00-13.15 tarkastetaan valtakirjat, ja varsinainen kokous alkaa 13.15. Kokouspaikan pihalla on runsaasti parkkitilaa, ja se on julkisilla liikennevälineillä helposti saavuttavissa.

Jotta voimme valita kokoustilan korona-ajan turvavälit huomioiden ja varata oikean määrän kokoustarjoiluja, pyydämme ennakkoilmoittautumisia Suomisportin kautta (ei vaadi lisenssiä) viimeistään maanantaina 19.10. Ennakkoilmoittautuminen ei ole edellytyksenä osallistumiselle, mutta toivottavaa: https://www.suomisport.fi/events/449e6168-d37e-4103-a608-f7c7ef4bec91

Ohessa esityslista. Liitetiedostot on lähetetty liiton jäsenille 9.10. Mikäli ette saaneet niitä, voitte pyytää niitä sähköpostitse toiminnanjohtajalta. Liiton kokoukset ovat paperittomia, joten paperiset versiot ovat tarjolla vain kokousvirkailijoille.

Esityslistassa on mukana valtakirjapohja. Liiton sääntöjen mukaan yksi luonnollinen henkilö voi edustaa korkeintaan kahta jäsenyhteisöä. Hallitusjäsenehdokkaiden esittelyihin voitte tutustua liiton sivuilla: https://www.suomentaekwondoliitto.fi/tapahtumakalenteri/hallitusvaalit-2020/

Suomen Taekwondoliitto ry:n hallituksen puolesta,
Tatu Iivanainen