Sääntömääräisen syyskokouksen päätöksiä

1.12.2019

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Varalan Urheiluopistolla Tampereella lauantaina 30.11.2019.

Edustettuina oli 12 jäsenseuraa (suluissa kokousedustaja):
Budokwai Taekwondo (Mikko Huhtanen), Hausjärvi Hong Taekwondo (Tarja Vaskuri), ITF Taekwon-Do Liitto (Niina Kemppainen), Liedon ja Auran Taekwondo (Mikko Huhtanen), Lohjan Taekwondoseura (Jouni Kaarakainen), Manse Taekwondo (Mika Ojanen), Mudokwan Vantaa (Rolf Ekström), Naantalin Taekwondo (Sauli Glad), Vatado (Harri Tiihonen), Vihti-Nummela Mudo Taekwondoseura (Niina Kemppainen), Yong Taekwondo (Erik Pohjonen)

Kokouksen puheenjohtajana toimi Mikko Huhtanen, sihteerinä Tatu Iivanainen sekä pöytäkirjan tarkastajina ja ääntenlaskijoina Jenni Pohjonen ja Christian Hagman.

Liiton puheenjohtajaksi valittiin ilman äänestystä nelivuotiskaudeksi Kari Sirviö. Lisäksi valittiin ilman äänestystä hallituksen jäseniksi kolmivuotiskaudeksi Ari Lindroos, Sauli Glad ja Miika Korpela.

Liiton jäsenmaksuksi vuodelle 2020 vahvistettiin 375 €/seura. Lisäksi vahvistettiin hallituksen esitykset talousarvioksi ja toimintasuunnitelmaksi 2020. Kokouksen päätteeksi keskusteltiin liiton sääntöjen muuttamistarpeista.