Sääntömääräisen syyskokouksen päätökset

25.10.2021

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Sotungin koululla Vantaalla lauantaina 23.10.2021.

Läsnä paikan päällä (suluissa kokousedustaja): Espoo Taekwondo Academy (Timo Jansson), Hausjärvi Hong Taekwondo (Reijo Vienonen), Helsingin Taekwondoseura (Henri Nordenswan), Kuopion Taekwondo (Lauri Nousiainen), Malmin Taekwondo (Tea Runnakko-Laitinen), Manse Taekwondo (Jari Hintsanen), Mikkelin Taekwondo (Inari Vähätiitto), Mudokwan Vantaa (Pekka Saastamoinen)

Läsnä etäyhteydellä (suluissa kokousedustaja): KampSport-fighters Taekwondo (Matti Sairanen), Mudo Lohja (Vesa Suomalainen), Taekwondourheilijat 2011 (Matti Sairanen), Tampere Kumgang Taekwondo (Marika Gröhn-Tammila 12.53 alkaen), Turun Taekwondo (Janne Puputti), Vihti-Nummela Mudo Taekwondoseura (Ville Montonen), Yong Taekwondo (Jenni Pohjonen)

Muut paikan päällä olevat henkilöt: Kari Sirviö, Tatu Iivanainen, Elmer Nordberg, Jonathan Jansson

Muut etäyhteydellä mukana olevat henkilöt: Sauli Glad

Kokouksen päätökset:

1. Valittiin kokouksen puheenjohtajaksi Henri Nordenswan, sihteeriksi Tatu Iivanainen sekä pöytäkirjantarkastajiksi Jari Hintsanen ja Tea Runnakko-Laitinen. Päätettiin pöytäkirjantarkastajien voivan tarvittaessa toimia myös ääntenlaskijoina.
  2. Kokouskutsu on julkaistu liiton internet-sivuilla 1.10.2021, mikä täyttää sääntöjen kirjauksen. Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Sihteeri totesi kokoukselle läsnä olevat jäsenet kokousedustajineen.
  3. Päätettiin, ettei hallituksen jäsenille makseta palkkiota vuonna 2022.
  4. Päätettiin hallituksen kooksi puheenjohtaja ja kymmenen jäsentä.
  5. Valittiin yksimielisesti kolmivuotiskaudelle hallituksen jäseniksi Marika "Maika" Gröhn-Tammila, Matti Sairanen, Jenni Pohjonen, Kristian Holmberg, Timo Jansson ja Riikka Itäranta.
  6. Hyväksyttiin hallituksen esitys toimintasuunnitelmaksi 2022.
  7. Päätettiin liiton liittymis- ja jäsenmaksu on 2022 vuonna 375 €/jäsenyhteisö. Kannatusmaksut käsitellään tapauskohtaisesti.
  8. Hyväksyttiin hallituksen esitys talousarvioksi 2022.
  9. Valittiin tilintarkastajaksi Matti J. Mäkinen (HTM) Tiliextra Oy:stä. Tilintarkastajan palkkio määräytyy laskutuksen mukaan.
  10. Vahvistettiin sääntömuutokset, jotka ylimääräinen kokous oli jo kerran hyväksynyt.
  11. Hyväksyttiin muutokset kamppailulajiliittojen yhteisiin kurinpitosääntöihin.
  12. Päätettiin, ettei liitto jaa avustuksia jäsenilleen vuonna 2022.