Sääntömääräistä syyskokousta siirretty kahdella viikolla eteenpäin

24.10.2019

Huom! Korjattu ehdokasasettelun määräpäivä 2.11.2019.

Jäsenseuroille 20.9.2019 lähetetyn seurakirjeen perillemenossa on havaittu ongelmia, minkä takia tieto sääntömääräisen syyskokouksen ajankohdasta ja siihen liittyvän ehdokasasettelun määräpäivästä on jäänyt osalla huomaamatta.

Varmistaakseen jäsenten tasavertaisen mahdollisuuden asettaa haluamiaan ehdokkaita hallitus päätti kokouksessaan 23.10.2019 siirtää sääntömääräistä syyskokousta kahdella viikolla eteenpäin. Kokouksen uusi aika on lauantai 30.11.2019 klo 18.00 alkaen ja paikkana Varalan Urheiluopisto Tampereella. Esitykset hallituksen jäseniksi ja puheenjohtajaksi tulee lähettää hallitukselle toiminnanjohtajan kautta sähköpostitse office@taekwondo.fi lauantaihin 2.11.2019 klo 18.00 mennessä.

HALLITUSEHDOKKAAT

• Hallituksen jäseneksi voidaan valita vain luonnollinen henkilö, jonka vähintään kaksi (2) liiton jäsentä on asettanut ehdolle ilmoittamalla ehdolle asetetun henkilön nimen kirjallisesti liiton hallitukselle vähintään neljä (4) ja enintään kaksitoista (12) viikkoa ennen hallituksen valitsevaa liiton kokousta.
  • Hallitukselle tehtävään ilmoitukseen on liitettävä ehdolle asetetun henkilön kirjallinen suostumus tehtävään sekä ansioluettelo.
  • Yksi jäsen voi asettaa ehdolle enintään kaksi (2) henkilöä.

Hallituksesta erovuorossa ovat puheenjohtaja Kari Sirviö sekä jäsenet Sauli Glad, Miika Korpela ja Ari Lindroos.