Salikisat 10.12.2017 Helsingissä

4.12.2017

Haluatko kokeilla kilpailemista innostavassa ilmapiirissä, tuttujen kavereiden ja ohjaajien seurassa?

Kilpaileminen voi parhaimmillaan olla tärkeä motivaattori lapsen ja aikuisen harrastustoiminnassa. Kilpaileminen kehittää jo opittuja taitoja ja auttaa oppimaan uusia. Tärkeä osa kilpailua on tunteiden käsittelyn opetteleminen niin voitettaessa kuin hävitessä. Lapsi tarvitsee tutun aikuisen tukea näiden tunteiden käsittelyyn.

Taekwondoliitto ja Malmin Taekwondo järjestävät yhteistyössä salikisat  sunnuntaina Stadin Ammattiopistolla su 10.12.2017 klo 15 - 19.

Kisat on tarkoitettu kaikille aloitteleville kilpailijoille, niin aikuisille kuin lapsille. Kisaaja voi osallistua joko otteluun tai liikesarjaan tai molempiin halutessaan. Kisoissa on paikalla tuomarikoulutuksen käynyt tuomari, joka kertaa kummankin kilpailulajin säännöt ennen kisojen alkua. Tuomarit ja valmentajat neuvovat kisan aikana tarvittaessa ja kaikkia kannustetaan.

Tapahtuma on osallistujille maksuton, mutta jokaisen tulee huolehtia itse vakutuusturvastaan. Taekwondoliitto tarjoaa taekwondolisenssejä ja -vakuutuksia kaikille jäsenseurojen jäsenille. Lisenssivaihtoehdot löydät täältä.

Ilmoittautuminen Tiiulle viimeistään 7.12.2017. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä nimen, iän, vyöarvon ja osallistutko otteluun vai liikesarjaan. Lisäksi tarvitaan suostumus tai kielto siihen, että tapahtumassa otettuja kuvia voi käyttää liiton julkaisuissa (netti ja lehti) ilman nimiä. Myös mahdolliset toiveet parista voi laittaa tulemaan jo ilmoittautuessa. Ilmoittautumiset mielellään kootusti seuroittain.