Salikisat 17.9.2017 Riihimäellä

25.8.2017

Haluatko kokeilla kilpailemista innostavassa ilmapiirissä, tuttujen kavereiden ja ohjaajien seurassa?

Kilpaileminen voi parhaimmillaan olla tärkeä motivaattori lapsen ja aikuisen harrastustoiminnassa. Kilpaileminen kehittää jo opittuja taitoja ja auttaa oppimaan uusia. Tärkeä osa kilpailua on tunteiden käsittelyn opetteleminen niin voitettaessa kuin hävitessä. Lapsi tarvitsee tutun aikuisen tukea näiden tunteiden käsittelyyn.

Taekwondoliitto ja Riihimäki Taekwondo järjestävät yhteistyössä salikisat Riihimäen Kamppailukeskuksella sunnuntaina 17.9.2017 klo 10 - 14.

Kisat on tarkoitettu kaikille aloitteleville kilpailijoille, niin aikuisille kuin lapsille. Pääasiassa on ottelu, mutta liikesarjassa kilpailemista pääsee harjoittelemaan halutessaan myös. Kisoissa on paikalla tuomarikoulutuksen käynyt tuomari, joka kertaa säännöt ennen kisojen alkua. Tuomarit ja valmentajat neuvovat kisan aikana tarvittaessa ja kaikkia kannustetaan.

Tapahtuma on osallistujille maksuton, mutta jokaisen tulee huolehtia itse vakutuusturvastaan. Taekwondoliitto tarjoaa taekwondolisenssejä ja -vakuutuksia kaikille jäsenseurojen jäsenille. Lisenssivaihtoehdot löydät täältä.

Ilmoittautuminen Tiiulle viimeistään 15.9.2017. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä nimen, iän, vyöarvon ja osallistutko otteluun vai liikesarjaan. Myös mahdolliset toiveet parista voi laittaa tulemaan jo ilmoittautuessa. Ilmoittautumiset mielellään kootusti seuroittain.