Seurakäyttäjäoikeudet Suomisportiin saatavilla

22.2.2017

Suomisportiin on nyt saatu ostoskoritoiminto, joka helpottaa nippulisenssien maksamista seurakäyttäjänä. Nippulisenssit voi nyt maksaa verkkopankkimaksulla tai luottokortilla suoraan tai siirtää ostoskoriin, josta toinen seurakäyttäjä (esim. rahastonhoitaja) voi käydä niput maksamassa.

Koska seurakäyttäjillä on pääsy kaikkien seuran nimissä lisenssin hankkineiden tietoihin, seurakäyttäjäoikeuksia jaetaan korkeintaan kahdet per seura. Oikeudet myönnetään seuran puheenjohtajan liitolle ilmoittamille henkilöille. Ennen kuin seurakäyttäjäoikeudet voi saada, tulee käyttäjällä olla Suomisport-tili.

Pääsihteeri myöntää seurakäyttäjäoikeudet seurojen puheenjohtajilta sähköpostitse (tatu.iivanainen@taekwondo.fi) lähetettyjä pyyntöjä vastaan. Pyynnöstä tulee ilmetä keille oikeuksia haetaan, mikä heidän asemansa seurassa on ja millä sähköpostiosoitteella heidän Suomisport-tunnuksensa on luotu. Seuran puheenjohtajan tulee ilmetä seuran internet-sivuilta tai vaihtoehtoisesti asema tulee muutoin todistaa.