Seurakäyttäjät Suomisportissa

30.11.2017

Taekwondoliitto käyttää lähes kaikkien suomalaisten urheilujärjestöjen lailla jäsenrekisterinä Suomisport-palvelua. Suomisportin kautta myydään kaikki Taekwondoliiton lisenssit ja vakuutukset sekä ilmoittaudutaan tapahtumiin ja maksetaan ne. Suomisportissa on seurojen myös mahdollista hallinnoida omaa jäsenrekisteriään sekä myydä omia jäsenyyksiään ja harjoitusmaksujaan.

Jokaisen Taekwondoliiton jäsenseuran on mahdollista saada seurakäyttäjätunnukset Suomisportiin, vaikka rekisterissä ei hallinnoitaisikaan muita kuin lisessejä. Seurakäyttäjä pystyy näkemään oman seuran Suomisportiin rekisteröityneet jäsenet ja maksetut lisenssit sekä vakuutukset. Hän pystyy myös ostamaan lisenssejä ja vakuutuksia ns. nippulisenssiominaisuuden kautta sekä maksamaan niput suoraan.

Ensisijaisesti seurakäyttäjän oikeudet annetaan seuran johtokunnan vahvistamalle henkilölle, joka on rekisteröitynyt Suomisportiin. Ilman rekisteröitymistä ei seurakäyttäjäoikeuksia ole mahdollista saada.

Seurakäyttäjäoikeuksia pyydetään liiton toimistolta Tiiulta. Pyynnön yhteydessä on hyvä olla seuran johtokunnan valtuutus. Tiiun kautta seura voi myös varmistaa tämän hetkisen tilanteen seurakäyttäjien osalta.

Lisäkysymyksissä auttaa myös Tiiu Tuomi, p. 0400602756 tai sähköposti.

Suomisportin esittely Olympiakomitean sivuilla.