Seuratiedote 8.2.2019

8.2.2019

SEUROJEN TUPLATURVA

Suomen Taekwondoliitto ry tarjoaa myös vuonna 2019 OP Tuplaturva-vakuutuksen jäsenseuroille!

Tuplaturva on liikunnan toiminnanvastuuvakuutus sekä vapaaehtoistyöntekijöiden tapaturmavakuutus. Tuplaturvan tuoteseloste oheistettu (linkki tiedotteen alareunassa).

LOVIISA OPEN ILMOITTAUTUMINEN

Revalage Oy on valmistellut liitolle uutta ottelukilpailujen hallintajärjestelmään. Kehitystyö on siinä vaiheessa, että järjestelmää päästään testaamaan Loviisassa 16.2. Uuden järjestelmän käyttöönotto aiheuttaa muutoksia kilpailuilmoittautumisiin.

Loviisa Openin 2019 yhteydessä ilmoittautumiset viedään järjestelmään seuroittain väliaikaisella excel-lomakkeella. Massavienti on alkuvaiheessa käyttäystävällisin ratkaisu. Seurojen tulee ilmoittaa urheilijansa kootusti liitteenä olevalla lomakkeella 11.2.2019 mennessä palauttamalla lomake sähköpostilla esa.karvonen@revelage.fi

Tulevien kilpailuilmoittautumisten sujuvoittamiseksi, yhteyshenkilöiden ja myös uusien kilpailijoiden täytyy käydä rekisteröitymässä osoitteessa: www.revelagesports.com. Käyttöohje oheistettu (linkki tiedotteen alareunassa).

Ilmoittautuneiden lista on nähtävillä osoitteessa: https://revelage.net/Events (klikkaa Loviisan alta "Current enlistments").

Loviisa Openin kilpailukutsun, ilmoittautumislomakkeen ja rekisteröitymisohjeen löydät TÄÄLTÄ.

OTTELUN SARJASIIRTOILMOITUKSET

Muistutuksena valmentajille! Sarjasiirtoilmoitus on voimassa kalenterivuoden. Urheilijan osallistuminen ylempään ikäluokkaan vuonna 2019 on mahdollista palauttamalla ilmoitus sarjansiirrosta sähköpostilla: office@taekwondo.fi ja petjoi97@gmail.com (Tommi Petjoi, Otteluvaliokunta)

Ilmoituspohja löytyy TÄÄLTÄ.

YLIMÄÄRÄINEN YLEISKOKOUS

Muistutuksena, Suomen Taekwondoliiton ylimääräinen yleiskokous järjestetään Talvisuurleirin yhteydessä Varalan urheiluopistolla Tampereella 9.3.2019. Kutsu ja kokousasiakirjat löytyvät TÄÄLTÄ.