Seuratoiminnan kehittämistuen hakuaika päättyy 15.3!

9.3.2010

Hei kaikki seuratoimijat!

Nyt on viimeinen hetki lähteä hakemaan seuratoiminnan kehittämistukea. Hakuaika päättyy 15.3! Lisätietoja ja hakulomakkeet: www.seuratuki.fi

Infoa:

Seuratoiminnan kehittämistuen tavoitteena on vahvistaa seuratoimintaa, saada lisää liikkujia sekä lisätä nykyisten liikkujien tyytyväisyyttä seuran toimintaan. Tuen avulla seurat saavat mahdollisuuden tehdä uudenlaisia ja rohkeita avauksia uusille toiminta-aluille tai kohderyhmiin.

Seuratoiminnan kehittämistukea voivat hakea kaikki rekisteröidyt urheiluseurat (ry:t).

Tukirahat ovat Opetusministeriön liikuntayksikön myöntämää seuratoiminnan kehittämistukea. Tukea on jaossa vuosina 2009–2011. Rahat ovat kokonaisuudessaan Veikkauksen tuottoa.

Päätoimisen palkkaamiseen tarkoitettua tukea haettiin vain vuonna 2009.

Seuran toiminnan kehittämiseen tarkoitettua tukea voi hakea vuosittain.
Toiminnallisten tukien hakuaika on 15.3.2010 mennessä.

Seuratoiminnan kehittämistuen jakamisesta vastaavat: Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU), Nuori Suomi ja Suomen Kuntoliikuntaliitto yhdessä lajiliittojen, TUL:n, FSI:n, muiden valtakunnallisten liikuntajärjestöjen ja liikunnan aluejärjestöjen kanssa.