Seuroille ilmaista koulutusta lisenssimyynnillä

25.1.2011

Suomen Taekwondoliiton jäsenseuroilla on mahdollisuus kerätä vuodelle 2012 koulutusrahaa kannustamalla harrastajiaan hankkimaan liiton lisenssi. Seurat saavat jokaisesta seuran nimiin otetusta vuoden 2011 lisenssistä itselleen 5 euroa. Esimerkiksi 50 lisenssiä tuo seuralle 250 euron arvoisen koulutus-voucherin.

Lisenssi kannattaa hankkia heti lisenssikauden alussa, jotta siitä on mahdollisimman paljon hyötyä. Lisenssi pitää olla, jotta voi osallistua Suomen Taekwondoliiton tapahtumiin tai toimia taekwondoliiton luottamushenkilönä, kuten valmentajana tai tuomarina. Lisenssin kuuluu jäsenetuna ilmainen Taekwondo-lehden vuosikerta. Kortti toimii myös alennuskorttina asioitaessa S-ketjun ravintoloissa ja Budosportissa. Alennuksen suuruus on 10 %.