Seurojen vuosi-ilmoitus

28.4.2019

Noin kolmannes liiton vuosittaisesta rahoituksesta muodostuu Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) jakamasta liikuntaa edistävien järjestöjen yleisavustuksesta. Hakuvaiheessa OKM kerää lajiliitoilta perustietoja. (Lisätietoja yleisavutuksesta löytyy OKM:n sivuilta.)

Suomisportin lisenssirekisteri on ainoa virallinen rekisteri, jolla Suomen Taekwondoliitto pystyy todentamaan harrastajamääränsä. Pelkän lisenssimäärän perusteella tarkasteltuna taekwondotoiminta näyttäytyy kansallisesti pienimuotoisena. Koska kaikki harrastajat eivät hanki lisenssiä, on erittäin tärkeää, että seurat täyttävät vuosi-ilmoituksen mahdollisimman kattavasti, jotta oikeanlainen kuva Suomen Taekwondoliiton ja sen jäsenseurojen toiminnan volyymista pystytään välittämään sidosryhmille.

Vuosi-ilmoitusten perusteella päivitetään liiton rekisterit ja postituslistat. Lisäksi tietoja käytetään liiton toiminnan suunnittelussa.

Vuosi-ilmoituksen täyttöön tästä: https://www.suomentaekwondoliitto.fi/taekwondoliitto/seurojen-vuosi-ilmoitus/