Seurojen yhteystietojen päivittäminen Sporttirekisteriin

20.1.2014

Hei,

Taekwondoliiton jäsenseurojen velvollisuuksiin kuuluu pitää yhteystietonsa liittoon päin ajan tasalla. Seurojen yhteystiedot tulee päivittää Sporttirekisteriin tammikuun loppuun mennessä.

Päivityksen pystyy tekemään henkilö, jolla on kyseisen seuran seurakäyttäjäoikeudet Sporttirekisterissä. Mikäli seurakäyttäjäoikeudet eivät toimi, tai ovat päättyneet, ne voi päivittää lähettämällä sähköpostiviestin tiiu.tuomi@taekwondo.fi.

Päivityksen yhteydessä tulee tarkistaa erityisesti seuran yhteystiedot sekä keskeisten yhteyshenkilöiden yhteystiedot (yhteyshenkilö, pj, rahastonhoitaja, nuorisovastaava, jne.) sekä täyttää kohta ”Kokonais jäsenmäärä”. Rahastonhoitajan kohdalla on tärkeää tarkastaa sekä katuosoite, että sähköpostiosoite, sillä liiton laskut pyritään lähettämään sähköisesti kaikille jäsenseuroille (paperisena vain erikseen haluttaessa). Tehtäviin voi laittaa halutessaan päättymispäivän (esim. 31.1.2015), jotta niitä ei tarvitse erikseen lopettaa tehtävän loputtua tai jättää päättymispäivä avoimeksi, jolloin seuran tulee huolehtia siitä, että tehtävän päätyttyä henkilöllä ei ole enää voimassa olevaa tehtävää (esim. seurakäyttäjäoikeuksien haltija pääsee katsomaan kaikkien seuran lisenssin omaavien henkilötietoja).

Lisätietoja ja apua Sporttirekisterin kanssa saa joko Tiiu Tuomelta: tiiu.tuomi@taekwondo.fi tai Laura Nipulilta: office@taekwondo.fi