SM-kilpailut Tampereella 8.7.2017 ja Tampere Cup 9.7.2017

16.6.2017

Taekwondon SM-kilpailut (ottelu ja liikesarjat) käydään Tampereella osana SM-viikkoa lauantaina 8.7. Sunnuntaina 9.7. samassa hallissa järjestetään Tampere Cup, jossa käydään molempien kilpailumuotojen harrastaja- ja juniorisarjat.

Huomatkaa, että ilmoittautumisten määräpäivä on keskiviikko 28.6.! Tämän jälkeen jälki-ilmoittautumisia otetaan SM-kilpailuiden osalta vastaan ainoastaan sarjoihin, joihin ilmoittautui määräaikaan mennessä vähintään neljä (ottelu) tai kolme (liikesarjat) kilpailijaa.

Myös valmentajat pitää ilmoittaa sähköpostitse keskiviikkoon 28.6. mennessä. Jokaisella SM-sarjoihin osallistuvalla tulee olla 28.6. mennessä lisenssi ostettuna ja kilpailijasopimus liiton toimistolle toimitettuna. Vastaavasti valmentajilla ja joukkueenjohtajilla tulee olla lisenssi ostettuna ja toimitsijasopimus liiton toimistolle toimitettuna. Lisäksi SM-sarjoihin osallistuvan urheilijan tulee olla Suomen kansalainen tai hänen tulee olla asunut Suomessa vähintään viimeiset 12 kuukautta.

Ottelun SM-sarjoihin voivat osallistua myös muutoin harrastaja- tai seniorisarjoissa kilpailevat. Toisin kuin liigasarjat, SM-sarjat eivät estä osallistumasta jatkossa harrastajasarjoihin.

Kilpailijat ja valmentajat saavat Messu- ja Urheilukeskukseen sisäänpääsyyn molempina päivinä oikeuttavan rannekkeen. Muiden täytyy ostaa pääsylippu ennakkoon (https://www.sm-viikko.fi/sm-viikko/yleisolle/liput/) tai ovelta.

Katso lisää tietoa taekwondon SM-kilpailuista oheisesta kilpailukutsusta. Lisätietoa SM-viikosta löydät osoitteesta www.sm-viikko.fi. Taekwondoa tullaan näyttämään suorana Ylen kanavilla lauantaina 8.7. klo 14.00-15.00.

Kilpailukutsuun lisätty 17.6.:
- kaikki punnitukset tapahtuvat kilpailuhallissa
- kaikki ottelut käydään octagon-alueella
- lisätty unohtunut yli 30-vuotiaiden ryhmäsarja