Sokos Hotels Taekwondoliiton pääyhteistyökumppaniksi

1.11.2010

Sokos Hotels tukee taekwondo-urheilijoiden matkaa kohti Lontoon olympialaisia

Suomen Taekwondoliitto ja Sokos Hotels ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka edistää ratkaisevasti taekwondon "Project 2012" -ryhmän valmistautumista Lontoon olympialaisiin.

Olympiaryhmän valmentajana toimii espanjalainen Jesus Ramal, joka vierailee säännöllisesti Suomessa. Ramal on jo ottanut Sokos Hotelllien majoituspalvelut omakseen: "Kun on oltava joka päivä täydessä iskussa ja valmiina antamaan parhaansa, on tärkeää saada kunnon yöunet ja ravitseva aamupala. Olen todella tyytyväinen, että Suomen Taekwondoliitto on valinnut yhteistyökumppanikseen juuri Sokos-hotellit, joiden olen huomannut tarjoavan parasta mahdollista majoituspalvelua".

Yhteistyösopimus tulee vuoden 2011 aikana hyödyttämään kaikkia taekwondon harrastajia lisenssikorttiin liitettävien alennusten myötä. Tämän jäsenedun yksityiskohdista tiedotetaan lisää myöhemmin.