Sosiaalinen media ja markkinointi kamppailulajeissa -seminaari

3.1.2011

Sosiaalisen median, sponsoroinnin ja markkinoinnin seminaari Turussa 8.1.2011

Kamppailulajiharrastajat, seurojen vetäjät ja urheilumanageroinnista kiinnostuneet huomio!

Järjestämme yhdessä Harri Nivan kanssa Turussa kamppailulajien ympärille rakennetun markkinoinnin seminaarin. Seminaarin tarkoituksena on auttaa osallistujia ymmärtämään markkinoinnin merkitys menestystekijänä, ja miksi siihen kannattaa panostaa. Kaikki esimerkit liittyvät kamppailulajien maailmaan. Tilaisuus on tarkoitettu VAIN kamppailulajien parissa vaikuttaville henkilöille.

Seminaarin ohjelma;

- Mitä on sosiaalinen media ja miten seurat/ottelijat voivat sitä hyödyntää (Facebook, Twitter, Pakkiksen blogi jne)
- Sponsorointi
- Myyntityön merkitys seuran/ottelijan menestystekijänä
- Lainsäädäntö
- Verkostoituminen ja sen merkitys käytännössä

Seminaaripaikka ja kesto;

Sokos Hotel Börs (Kauppiaskatu 6, 20100 Turku) klo 11 – 16.

Etukäteen ilmoittautuneet ja osallistumisen maksaneet saavat paluupostissa materiaalin ja tehtävän, jonka sisältöä käydään läpi lauantaina.

Ilmoittaumiset osoitteeseen tero@sokeproduction.com.

Seminaarin hinta 35 € (sis alv 23 %) per osallistuja. Hintaan sisältyy seminaari, aineisto, kahvit ja pientä suolaista. Paikkoja on 25 nopeimmalle ilmoittautujalle. Paikat täytetään maksusuoritusten mukaan.

Soke Production
Joensuun OP 516507-248644
Viestiksi ”Seminaari Turussa 8.1. ja oma sähköpostiosoitteesi”.

Tilaisuuden jälkeen on tarkoitus mennä syömään ravintola Börsiin. Ruokailu ei kuulu seminaarin hintaan.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset ja lisätietoja;