Special Taekwondo & Olympic Taekwondo Camp Helsingissä 6.-7.8.

20.7.2016

Nyt on kovaa settiä Helsingissä la-su 6.-7.8:

Kukkiwonin opettaja ja erikoisjoukkojen kouluttaja suurmestari Min Hak Seo (8. dan) saapuu parin viikon kuluttua Suomeen pitämään erikoisseminaaria, jossa on myös muita taekwondon ammattilaisia, kuten Jarkko Mäkinen (6. dan) Suomen Taekwondoliiton valmennuskeskuksesta ja Euroopan mestari Frans Salmi (3. dan). Saat uusia näkökulmia lähes kaikkiin taekwondon osa-alueisiin: erikoispotkuihin, otteluun, itsepuolustukseen, liikesarjoihin ja näytöstemppuihin.

Kickboxingiin pääsee tutustumaan ammattilaisten maailmanmestari (!!!) Petri Reiman valmennuksessa. Itsepuolustuksesta vastaavat viime vuoden seminaarin yleisösuosikit Marko Råman ja Mika Kangas, joilla on kymmenien vuosien kokemus eri kamppailulajeista ja turvallisuusalalta.

Ilmoittautumaan pääset osoitteessa: http://www.izenzei.fi/seminar/

Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/1088495244556284/

_ _ _

SPECIAL TAEKWONDO & OLYMPIC TAEKWONDO SEMINAR

Kovan luokan seminaari, jossa on huippuopettajat niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla! Grand Master Min Hak Seo (8. Dan) on seminaarin pääopettaja. Hän työskentelee ammatikseen Kukkiwonin kouluttajana (World Taekwondo Headquarters, Etelä-Korea) sekä Yhdysvaltain Etelä-Koreassa tukikohtaa pitävien erikoisjoukkojen taistelukouluttajana.

Seminaarissa on mahdollisuus keskittyä myös pelkästään kilpaottelun harjoitteluun Jarkko Mäkisen johdolla.

Hard-core seminar with top instructors at both national and international level! Grand Master Min Hak Seo ( 8th Dan ) is the head teacher of the seminar. He works as a professional trainer in Kukkiwon (World Taekwondo Headquarters, South Korea) and as the combat trainer of the US Special Forces based in South Korea.

There is also an opportunity to concentrate purely on Olympic Taekwondo training under the direction of Jarkko Mäkinen.

ILMOITTAUTUMINEN / REGISTRATION

HINNASTO / PRICES

Yksi harjoitus / One practice: 17 €

Lauantai / Saturday: 30 €