Suomen Taekwondoliiton tiedotekirje 12/2017

22.12.2017

Vuosi 2017 lähestyy loppuaan. Suomen Taekwondoliitto ry haluaa kiittää teitä kaikkia yhteisestä taekwondovuodesta. Liitto ei lähetä tänäkään vuonna joulutervehdyksiä kirjeitse, vaan niihin varatut rahat on lahjoitettu Joulupuu-keräykseen.

Toimisto suljettu 23.12.2017-7.1.2018

Liiton toimisto on joululomalla 7.1.2018 asti. Kiireellisissä asioissa Tatu Iivanaisen ja Tiiu Tuomen saa kiinni tekstiviestillä.

Laura Ojanen palaa äitiyslomalta

Laura Ojanen palaa äitiyslomalta pääsihteeriksi vuodenvaihteessa. Pääsihteerin puhelin 0400-519531 ja sähköposti office@taekwondo.fi siirtyvät takaisin hänen haltuunsa. Tatu Iivanainen työskentelee toimistolla vielä tammikuun loppuun asti. Hänet saa jatkossa kiinni henkilökohtaisesta puhelimesta 040-8313366 ja sähköpostista tatu.iivanainen@taekwondo.fi.

Liiton hallitus järjestäytyi 13.12.2017

Liiton hallitus jakoi vastuualueet järjestäytymiskokouksessaan 13.12.2017
Puheenjohtaja Iiro Suorela
1. varapuheenjohtaja Sauli Glad
2. varapuheenjohtaja Janne Puputti
Talousvastaava Ari Lindroos
Viestinnänvastaava Minna Saario
Otteluvastaavat Tomi Mäkinen ja Sauli Glad
Liikesarjavastaava Ilkka Säynäjoki
Harrastevastaava Tuija Soini-Jalonen
Valmennuskeskusvastaava Tomi Mäkinen

Talvisuurleiri Solvallan Urheiluopistolla 9.-11.2.2018

Suomen Taekwondoliiton talvisuurleiri järjestetään Solvallan Urheiluopistolla Espoossa 9.-11.2.2018. Tarjolla on harjoituksia niin junnuille, aikuisille, ottelijoille, liikesarjakilpailijoille kuin mustille vöille. Lue lisää leiristä www.suomentaekwondoliitto.fi/talvisuurleiri-2018/ ja tule mukaan!

Uusi valmennuspäällikkö

Eero Viinikainen aloittaa valmennuspäällikkönä 1.1.2018. Valmennuspäällikön vastuulla on mm. ottelun maajoukkuetoiminnan kehittäminen.

Pohjoismaiden mestaruuskilpailut ja WT:n para-taekwondokoulutus 19.-20.1.2018

Pohjoismaiden mestaruuskilpailut käydään Trio Sport Centerissä Vantaalla 20.1.2018 Osallistua voivat kaikki 4. kupin tai ylemmän vyön omaavat kilpailijat seurojensa kautta. Ilmoittautumisten deadline on 8.1. Yleisöllä on kilpailuihin vapaa pääsy.

Kilpailuja edeltävänä päivänä, perjantaina 19.1.2018 World Taekwondo järjestää kaikille avoimen para-taekwondokoulutuksen Vantaalla klo 14-17.

Seuraa tapahtumasivuja http://www.suomentaekwondoliitto.fi/nc-2018/ saadaksesi viimeisimmän tiedon PM-kilpailuista ja koulutuksesta.

Alkeiskurssimainokset liiton sivuille

Liiton jäsenseurat saavat halutessaan alkeiskurssimainoksensa näkyville liiton sivuilla olevaan alkeiskurssihakuun. Mainoksia voi lähettää toimistolle osoitteeseen office@taekwondo.fi.

Muutoksia jäsenseuroihin

Tiger Taekwondo on hyväksytty liiton jäsenseuraksi 1.1.2018 alkaen. Tiger Taekwondo ottaa Pasilan Taekwondon paikan liiton jäsenenä.

Liiton hallitus on erottanut Punchtime Taekwondo Vuosaaren liiton jäsenyydestä 31.12.2017 alkean maksamattoman jäsenmaksun vuoksi.

VAU:n Löydä oma seura -palvelu

Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry on lanseerannut uuden palvelun, jonka kautta erityisryhmiin kuuluvat liikkujat voivat löytää valtakunnallisesti uuden harrastuksen. Mikäli seurassasi on soveltavan taekwondon ryhmä tai ryhmissänne on integroituna erityisliikkujia, voitte ilmoittaa oman seuranne listalle mukaan. Listalle pääsee myös, mikäli seurassa on valmius ottaa erityisryhmiin kuuluvia mukaan. Ilmoituksessa voi määritellä itse, minkä tasoisia liikkujia seuraan  voi tulla.

Ilmoita seurasi mukaan ja tuo oman seurasi palvelut myös erityisliikkujien tietoisuuteen:

Suomen Taekwondoliitto toivottaa kaikille Rauhallista Joulua ja Potkivaa Uutta Vuotta!