Suomen Taekwondoliiton tiedotekirje 1/2018

26.1.2018

LIITON TOIMISTO MUUTTAA PITÄJÄNMÄKEEN

Yksi luku suomalaista urheiluhistoriaa päättyy, kun loputkin 50:stä urheilujärjestöstä muuttavat viikonlopun aikana Radiokadulta Pitäjänmäkeen. Olympiakomitea muutti ensimmäisten joukossa, ja Suomen Taekwondoliitto siirtyy viimeisessä aallossa lauantaina kamppailulajiyhteisölle suunniteltuihin uusiin tiloihin. Samat yhteistyölajiliitot siis säilyvät lähellä. Uutena tulokkaana kamppailumaailmaan muuttaa Suomen Painonnostoliitto.

Uudet osoitetiedot:

Suomen Taekwondoliitto ry

Valimotie 10

00380 Helsinki

(posti- ja käyntiosoite sama)

Uusien toimitilojen käytänteistä vierailijoille tiedotetaan myöhemmin.

Muistutus: SEUROJEN VUOSI-ILMOITUS 2018

Noin kolmannes liiton vuosittaisesta rahoituksesta muodostuu Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) jakamasta liikuntaa edistävien järjestöjen yleisavustuksesta. Hakuvaiheessa OKM kerää lajiliitoilta perustietoja. (Lisätietoja yleisavutuksesta löytyy OKM:n sivuilta.)

Suomisportin lisenssirekisteri on ainoa virallinen rekisteri, jolla Suomen Taekwondoliitto pystyy todentamaan harrastajamääränsä. Pelkän lisenssimäärän perusteella tarkasteltuna taekwondotoiminta näyttäytyy kansallisesti pienimuotoisena. Koska kaikki harrastajat eivät hanki lisenssiä, on erittäin tärkeää, että seurat täyttävät vuosi-ilmoituksen mahdollisimman kattavasti, jotta oikeanlainen kuva Suomen Taekwondoliiton ja sen jäsenseurojen toiminnan volyymista pystytään välittämään sidosryhmille.

Vuosi-ilmoitusten perusteella päivitetään liiton rekisterit ja postituslistat. Lisäksi tietoja käytetään liiton toiminnan suunnittelussa.

Vuosi-ilmoituksen tulee täyttää seuran hallituksen jäsen tai hallituksen tehtävään valtuuttama henkilö torstaihin 1.2.2018 mennessä.

Vuosi-ilmoitus tulee perustua vuoden 2017 tietoihin!

Vuosi-ilmoitus täytetään netisssä:

www.suomentaekwondoliitto.fi/taekwondoliitto/seurojen-vuosi-ilmoitus

TALVISUURLEIRI 2018

Jälki-ilmoittautuminen leirille on käynnissä 4.2.2018 saakka. Tarkempaa tietoa leirisivuilta.

OLYMPIAKOMITEA: UUTISIA SEURATOIMIJOILLE 1/2018

Tiedotteeseen pääset TÄSTÄ.