Suomen Taekwondoliiton uutiskirje 2/2013

22.11.2013

Tässä tulee Suomen Taekwondoliiton uutiskirje! Uutiskirje ilmestyy noin kerran kuukaudessa ja aiheet käsittelevät ajankohtaisia asioita, tapahtumia ja ilmiöitä. Uutiskirjeen suoralle postituslistalle pääset syöttämällä tietosi liiton nettisivujen etusivulla olevaan tilauslomakkeeseen.

Ajankohtaiset tapahtumat

Marraskuu

30.11.2013 Ottelun ja liikesarjojen liigafinaalit, Helsinki, avoin kaikille (http://www.taekwondourheilijat.fi/kisat/)

1.12.2013 Liiton sääntömääräinen syyskokous, Helsinki (http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462280=1016950)

7.-8.12.2013 Kukkiwon Poomsae seminaari, Rajamäki, avoin kaikille

(http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462301=1024962)

13.-15.12.2013 1-tason ohjaaja/valmentajakoulutus, Kisakallio (http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462301=984037)

14.12.2013 Ottelun ja liikesarjojen kadettileiri, Rajamäki, kadetit+valmentajat+vanhemmat (Kaikille kadetti-ikäisille ja kadetti-ikää lähestyville kilpailemisesta kiinnostuneille lapsille. Leirin ohjaajat ovat maan huippuja, Petteri Kauppinen ja Juho Kostiainen! Leirillä kerrotaan liiton kadettitoiminnasta kummankin kilpailumuodon osalta. Lasten vanhemmille ja valmentajille tarjolla tärkeää tietoa lasten urheilusta (Urhean edustaja luennoi). Leirin hinta on 30€ sis. ruokailun.)

Muuta ajankohtaista

Vuoden 2014 lisenssit tulevat myyntiin 1.12.2013. Lisenssin pääsee hankkimaan liiton sivuilta: http://www.suomentaekwondoliitto.fi/taekwondoliitto/lisenssi-2013/ (linkki etusivulla oikeassa yläkulmassa). Sähköinen lisenssikortti korvaa aikaisemmin käytössä olleen luottokorttimallisen lisenssikortin. Ostovaiheessa Sinun tulee valita haluatko lisenssikortin mobiilisovelluksena älypuhelimeesi vai pdf-tiedostona sähköpostiisi. Mobiilisovelluksen kautta saat lisenssin lisäksi suoraan kännykkääsi tietoa ajankohtaisista kampanjoista ja tapahtumista. Jäsenille lähetetään muistutus lisenssikauden vaihdoksesta sähköpostilla.

Urheilijat ja valmentajat! Muistattehan uusia erääntyvät GAL-lisenssinne sekä uusia urheilija- sekä toimitsijasopimukset viimeistään vuoden vaihteessa! Liiton sivuilta löytyy ohjeet GAL-lisenssin hankkimiseen ja uusimiseen: http://www.suomentaekwondoliitto.fi/taekwondoliitto/gal-lisenssi/

Urheilija- ja toimitsijasopimukset voi palauttaa sähköisesti allekirjoitettuna ja skannattuna (office@taekwondo.fi) tai postilla (Suomen Taekwondoliitto ry, Radiokatu 20 00093 VALO). Vuoden 2014 Urheilija- ja toimitsijasopimuspohjat löytyvät liiton sivujen materiaalisalkusta: http://www.suomentaekwondoliitto.fi/taekwondoliitto/materiaalisalkku/

Suvi Mikkonen kutsuttiin mukaan kovatasoiseen joukkueotteluturnaukseen Korea vs. Muu maailma! Kilpailu käydään 7.12.2013 Belgiassa.

Tulevat tapahtumat 2014

Tammikuu

17.-19.1.2014 Talvisuurleiri 2014, Kisakallio, avoin kaikille (http://www.suomentaekwondoliitto.fi/talvisuurleiri-2014/)

Helmikuu

Kamppailulajien yhteinen 3-tason valmentajakoulutus käynnistyy. Ensimmäinen (1/4) lähijakso järjestetään 21.-23.2.2013 Pajulahdessa, Nastolassa.

(http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462301=1030772)

Lisätietoa kaikista tapahtumista: office@taekwondo.fi tai p.09 348 12505