Suomen Taekwondoliiton valmentajakerho

6.4.2011

Suomen Taekwondoliiton valmentajakerho toimi vuosina 2005-2006, mutta jostakin syystä toiminta hiipui. Valmentajakerho on nyt herätetty uudelleen henkiin ja toimintaan toivotaan mukaan kaikkia, jotka ovat mukana taekwondon seura- tai liittotason valmennuksessa.

Viimeisen viiden vuoden aikana Taekwondoliiton 1-tason koulutuksista on valmistunut lähes 150 uutta valmentajaa. Lisäksi kymmenet vanhat valmentajat ovat jatkokouluttaneet itseään 2- ja 3-tasoilla. Potentiaalisia kerholaisia pitäisi siis olla melkoisesti!

Valmentajakerholla on oma keskustelualue julkisen taekwondo-foorumin yhteydessä. Voit liittyä kerhon keskustelualueelle lähettämällä nimesi, emailisi ja foorumin käyttäjätunnuksesi osoitteeseen: nickarls(@)gmail.com

Jotta valmentajakerhon toiminta saa muitakin muotoja kuin nettikeskustelu, niin kerholle tarvitaan vetäjä/puheenjohtaja tai vaikka muutaman henkilön johtoryhmä. Kerro kiinnostuksestasi liiton pääsihteerille!

TAEKWONDO-FOORUMI