Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous 26.11.2017

10.11.2017

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään sunnuntaina 26.11.2017 klo 12.15 alkaen (valtakirjojen tarkastus 12.00-12.15) Hotel Rantapuistossa (Furuborginkatu 3, 00980 Helsinki).

Liitteenä esityslista, jonka viimeisellä sivulla on valtakirjapohja.

Valtakirja tulee toimittaa seuran virallisten nimenkirjoittajien allekirjoittamana pääsihteerille kokosta edeltävään valtakirjojen tarkastukseen tai etukäteen sähköpostitse office@taekwondo.fi. Huom! Valtakirjassa (myös skannatussa) tulee olla allekirjoitus - pelkkä sähköposti nimenkirjoittajalta ei riitä

Ilmoittautumislinkki tarjoilujen arvioimiseksi on lähetetty jäsenseuroille sähköpostitse.

Hallituksen esitykset toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi toimitetaan jäsenseurojen yhteyshenkilöille sähköpostitse viimeistään viikkoa ennen kokousta.

Huomaattehan, että Suomen Taekwondoliiton kokoukset ovat paperittomia, joten kokousasiakirjat tarjotaan paikan päällä ainoastaan kokousvirkailijoille.