Suomen Taekwondoliitto suosittaa perumaan kaikki seurojen harjoitukset ja tapahtumat 13.4. asti

16.3.2020

Suomen hallitus on maanantaina 16.3.2020 linjannut, että julkiset kokoontumiset rajoitetaan kymmeneen henkilöön ja tarpeetonta oleilua yleisillä paikoilla suositellaan välttämään.

Tästä syystä Suomen Taekwondoliitto suosittaa kaikkia seuroja perumaan harjoitukset, vyökokeet ja muut tapahtumat 13.4.2020 asti.

Jotta harjoitustauon aikana ei tarvitsisi olla ilman taekwondoa, liitto julkaisee kotiolosuhteisiin sopivia treenivinkkejä kootusti yhdessä dokumentissa. Katso täältä eri seurojen ohjaajien treenivinkkejä!

Voit saada oman treenivinkkisi listalle mukaan lähettämällä sen Tiiu Tuomelle.

Muistakaa toimia viranomaisten ohjeiden mukaan koronaviruksen torjunnassa! THL:n sivuilla on selkeät ja kattavat toimintaohjeet.

Suomen Olympiakomitea on toivonut, että huippu-urheilijoille mahdollistettaisiin edelleen urheilu. Tästä syystä Suomen Taekwondoliiton valmennuskeskuksessa huippuryhmä ja olympiakarsintajoukkue saavat jatkaa harjoittelua erityistä varovaisuutta noudattaen. Muiden kuin huippuryhmän ja olympiakarsintajoukkueen osallistuminen valmennuskeskuksen harjoituksiin on kielletty.