Suuret kiitokset kaikille pääjuhlaan osallistuneille!

28.9.2009

Kisahallissa oli paikalla noin 700 henkilöä juhlistamassa taekwondon 30 vuotista taivalta. Tunnelma oli juhlava ja positiivinen.

Ministeri Liisa Hyssälä, Etelä-Korean suurlähettiläs Lee Ho-Jin, SLU:n talousjohtaja Heikki Kahakorpi ja Olympiakomitean valmennuksen johtaja Kari Niemi-Nikkola toivat edustamiensa tahojen tervehdykset. Lisäksi Taekwondoliiton puheenjohtaja Markku Murto piti juhlapuheen, jossa hän kertasi menneiden vuosien tapahtumia ja loi uskoa taekwondon hyvään tulevaisuuteen Suomessa.

Tapahtumassa esiintyvät lisäksi korealainen laulaja, Herttoniemen lapsiryhmä ja Budokwai/Taekwondo Team Turun näytösryhmä. Loppuhuipennuksesta vastasi Maailman Taekwondoliiton näytösryhmä, jonka huikea esitys tuskin jätti ketään kylmäksi.