Suuri Budoleiri 8.-10.6.2018

29.3.2018

Suuri Budoleiri on kamppailulajien yhteistyönä toteutettu 8 - 14-vuotiaille harrastajille tarkoitettu leiri. Leirin ohjelmassa on oman lajin harjoitusten lisäksi myös tutustumista muihin leirillä oleviin lajeihin ja tietysti leirin kohokohta, käynti Särkänniemen Elämyspuistoon! Leiri järjestetään Varalan Urheiluopiston kauniissa maisemissa, järven rannalla, joten uimapuku kannattaa pakata mukaan.

Tänä vuonna lajeista mukana ovat aikido, taido, itf taekwon-do ja taekwondo. Taekwondon ohjaajina toimivat Tatu Iivanainen 5.dan, Lauri Laitinen 4.dan ja Tea Runnakko 2.dan. Lisäksi leirillä häärii mukana Taekwondoliiton nuorisovastaava Tiiu Tuomi.

Leirin sivuilta näet hinnat, ohjelman ja muut tarvittavat asiat.

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta. Huomaathan, että osallistujalla on oltava voimassaoleva Taekwondoliiton lisenssi. Tapahtumien yleiset peruutusehdot näet täältä.

Kaikissa leiriin liittyvissä asioissa auttaa Tiiu, p. 0400 602756 tai tiiu.tuomi@taekwondo.fi

Tervetuloa, nähdään leirillä!