Suuri Budoleiri tulee taas!

23.3.2022

Suuri Budoleiri on kamppailulajien yhteinen 8 - 14-vuotiaiden lasten ja nuorten leiri, jossa oman lajin treenaamisen lisäksi pääsee tutustumaan muihin kamppailulajeihin. Tämän vuoden leirillä mukana ovat taekwondon lisäksi aikido, judo, itf taekwon-do ja taido. Leiri järjestetään Tampereella, Varalan Urheiluopistossa ja sen kohokohtana on käynti Särkänniemen huvipuistossa.

Tule mukaan tämän kesän hauskimpaan kamppailutapahtumaan, Suureen Budoleiriin 10.-12.6.2022!

Taekwondon pääohjaajana toimii liittovalmentaja Jung Hyun Cho (8.dan). Muut ohjaajat varmistuvat myöhemmin.
Leiri on kaikille taekwondon harrastajille suunnattu, ilman vyöarvorajoja ja vaatimuksia. Et tarvitse muita varusteita kuin taekwondopuvun ja -vyön. Apuohjaajat auttavat englannin kielen kanssa.

Leirin kohokohta on käynti Särkänniemen huvipuistossa tai Flowparkissa Varalassa. Ilmoittautumisen yhteydessä voit varata rannekkeen (rastita lauantain päiväohjelma-kohta, niin pääset valitsemaan kumpaan aktiviteettiin haluat osallistua).

Ilmoittautuminen 22.5.2022 mennessä Suomisportissa

Lue lisää Suuresta Budoleiristä leirin nettisivuilta

HUOM! Jos leirin paikat Suomisportissa ovat täynnä, niin ilmoittaudu Tiiulle varapaikoille sähköpostitse. Yhteystiedot alla. Varapaikkojen määrä selviää, kunhan ilmoittautuminen päättyy ja saadaan muiden lajien ilmoittautumistilanne selville.

Lisätietoja:
Harraste- ja koulutuspäällikkö