Suvin onnittelujuhla Turussa - kuvia

31.1.2012

Harrastajia Suvin ympärillä

Suomen Taekwondoliiton ainoan edustuspaikan Lontoon olympialaisiin otellut Suvi Mikkonen laskeutui Suomeen eilen maanantaina. Suvi kuljetettiin lentokentältä suoraan Turkuun seuransa Budokwai Taekwondon järjestämään onnittelujuhlaan. Salille oli saapunut seuran harrastajia onnittelemaan Suvia, paikalla oli myös median edustajia, mm. Ilta-Sanomat ja Turun Sanomat.

Suvi jatkoi Budokwain salilta Mauno Koivosto-keskukseen, jossa oli Turun Seudun Urheiluakatemian järjestämä tilaisuus. Tässä tilaisuudessa paikalla ovat mm. Asko Härkönen, Jari Savolainen, Tapio Korjus ja Antti Paananen Suomen Olympiakomiteasta sekä useiden eri urheilulajien urheilijoita. Suvi sai tilaisuudessa runsaasti myönteistä huomiota.

Suvilla on vahvat mahdollisuudet menestyä Lontoon olynmpialaisissa. Kazanin karsintakilpailuissa hänen neljästä kukistamastaan vastustajasta kolme on arvokilpailumitalisteja. Suvi keskittyy täysipäiväisesti harjoitteluun Lontooseen asti. Toukokuun välietappina on Manchesterissa käytävät EM-kilpailut.

Suvin mitali
Nuoren fanin onnittelulahja