Syyskokouksen päätökset 26.11.2017

28.11.2017

Ari Lindroos (vas.), Minna Saario, Iiro Suorela, Sauli Glad ja Janne Puputti syyskokouksen päätteeksi. Kuvasta puuttuvat Tomi Mäkinen, Tuija Soini-Jalonen ja Elina Strandman. Kuva: Riitta-Ilona Hurmerinta

Suomen Taekwondoliiton syyskokouksessa Hotel Rantapuistossa Helsingissä sunnuntaina 28.11.2017 oli edustettuna 39 liiton jäsenseuraa (suluissa kokousedustaja):
Budokwai Taekwondo (Jarkko Mäkinen), Doboksport Tampere (Teemu Heino), Espoo Hwarang Team (Tero Alén), Espoo Taekwondo Academy (Roni Suorela), Eurowon (Eero Viinikainen), Forssan Taekwondo (Janne Puputti), Hankuk Finland (Eero Sahakoski), Hausjärvi Hong Taekwondo (Tarja Vaskuri), Helsingin Itsepuolustuskoulu (Tommi Petjoi), Helsingin Taekwondoseura (Tarja Röytiö), ITF Taekwon-Do Liitto (Iiro Suorela), Jämsän Taekwondo (Ilja Patrikainen), Kaarinan Taekwondoseura (Elina Glad), Kuopion Taekwondo (Annika Kaskimies), Lahden Taekwondo Hwang (Erik Pohjonen), Lappeenrannan Taekwondoseura (Henna Uronen), Liedon ja Auran Taekwondo (Elina Glad), Loviisan Taekwondo Hwang (Eero Viinikainen), Länkyn Taekwondo (Minna Saario), Malmin Taekwondo (Jörn-Peter Sairio), Manse Taekwondo (Teemu Heino), Mudokwan Vantaa (Kati Ilomäki), Mudo Lohja (Annika Kaskimies), Mudo Pori (Ari Lindroos), Mukwan Jyväskylä (Riitta-Ilona Hurmerinta), Naantalin Taekwondo (Sauli Glad), Porvoon Taekwondo (Ari Holmi), Rauman Taekwondo (Jenni Pohjonen), Saariston Taekwondo Park (Ari Lindroos), Soukan Taekwondo Klubi (Ilja Patrikainen), Taekwondo Hwang Herttoniemi (Erik Pohjonen), Taekwondo Nurmijärvi (Iiro Suorela), Taekwondourheilijat 2011 (Petteri Kauppinen), Tampere Kumgang Taekwondo (Sauli Glad), Turun Taekwondo (Janne Puputti), Ulvilan Taekwondo (Eero Sahakoski), Vihti-Nummela Mudo Taekwondo Seura (Minna Saario), Yong Taekwondo (Jenni Pohjonen) ja Äänekosken Tae Kwon Do (Riitta-Ilona Hurmerinta).

Syyskokous hyväksyi hallituksen esitykset vuoden 2018 toimintasuunnitelmaksi (pienin muutoksin) ja talousarvioksi sekä tilintarkastajaksi ja tämän palkkioksi.

Lisäksi kokous päätti, että liiton jäsenmaksu pysyy ennallaan 375 €:ssa, että hallituksen jäsenille ei makseta kokouspalkkioita ja että liitto ei jaa avustuksia jäsenilleen.

Kokouksen jännittävimmässä vaiheessa, hallitusjäsenvaalissa, annettiin yhteensä 95 ääntä. Sitä ennen hallituksen kooksi päätettiin 1+8. Äänestystulos:
Sauli Glad 56 ääntä
Ari Lindroos 75 ääntä
Tomi Mäkinen 45 ääntä
Roosa Närhi 29 ääntä
Jenni Pohjonen 36 ääntä
Ilkka Säynäjoki 66 ääntä
Eero Viinikainen 25 ääntä

Äänestystuloksen perusteella hallituksen jäseniksi valittiin Ari Lindroos, Ilkka Säynäjoki, Sauli Glad ja Tomi Mäkinen, jotka liittyvät hallitukseen puheenjohtaja Iiro Suorela ja jatkavien jäsenten Janne Puputin, Minna Saarion, Tuija Soini-Jalosen ja Elina Strandmanin rinnalle.