Syyskokous ja ehdokasasettelu

19.10.2017

Suomen Taekwondoliitto ry:n syyskokous pidetään sunnuntaina 26.11. Helsingissä kello 12.00 alkaen. Kokouspaikkana tarkentuu myöhemmin. Kokouskutsu julkaistaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Asialistalla kokouksessa ovat vuoden 2018 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä uusien hallituksen jäsenten valinta kolmivuotiskaudeksi.

Liiton säännöissä sanotaan ehdokasasettelusta seuraavaa: "Hallituksen jäseneksi voidaan valita vain luonnollinen henkilö, jonka vähintään kaksi (2) liiton jäsentä on asettanut ehdolle ilmoittamalla ehdolle asetetun henkilön nimen kirjallisesti liiton hallitukselle vähintään neljä (4) ja enintään kaksitoista (12) viikkoa ennen hallituksen valitsevaa liiton kokousta. Hallitukselle tehtävään ilmoitukseen on liitettävä ehdolle asetetun henkilön kirjallinen suostumus tehtävään sekä ansioluettelo. Yksi jäsen voi asettaa ehdolle enintään kaksi (2) henkilöä."

Ehdokkaiden asettaminen tulee siis tehdä sunnuntaihin 29.10. kello 12.00 mennessä sähköpostitse office@taekwondo.fi tai 27.10. (kirje perillä) kirjeitse Suomen Taekwondoliiton toimistolle.

Seuraavilla hallituksen jäsenillä hallituskausi jatkuu vielä (suluissa minkä vuoden syyskokoukseen asti):
Iiro Suorela, puheenjohtaja (2020)
Minna Saario (2019)
Janne Puputti (2019)
Kari Sirviö (2018)
Elina Strandman (2018)
Tuija Soini-Jalonen (2018)

Seuraavat hallituksen jäsenet ovat nyt erovuorossa (heidät voidaan asettaa ehdolle uudeksi kolmivuotiskaudeksi):
Sauli Glad
Mikael Nurisalo