Syyskokous ja ehdokasasettelu

26.9.2018

Suomen Taekwondoliitto ry:n syyskokous pidetään perjantaina 23.11.2018 Eurassa kello 19.00 alkaen. Kokouspaikkana toimii Kauttuan Klubi. Kokouskutsu julkaistaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Asialistalla kokouksessa ovat vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä uusien hallituksen jäsenten valinta kolmivuotiskaudeksi.

Liiton säännöissä sanotaan ehdokasasettelusta seuraavaa: "Hallituksen jäseneksi voidaan valita vain luonnollinen henkilö, jonka vähintään kaksi (2) liiton jäsentä on asettanut ehdolle ilmoittamalla ehdolle asetetun henkilön nimen kirjallisesti liiton hallitukselle vähintään neljä (4) ja enintään kaksitoista (12) viikkoa ennen hallituksen valitsevaa liiton kokousta. Hallitukselle tehtävään ilmoitukseen on liitettävä ehdolle asetetun henkilön kirjallinen suostumus tehtävään sekä ansioluettelo. Yksi jäsen voi asettaa ehdolle enintään kaksi (2) henkilöä."

Ehdokkaiden asettaminen tulee siis tehdä perjantaihin 26.10. kello 19.00 mennessä sähköpostitse office@taekwondo.fi tai kirjeitse Suomen Taekwondoliiton toimistolle.

Seuraavilla hallituksen jäsenillä hallituskausi jatkuu vielä (suluissa minkä vuoden syyskokoukseen asti):

Iiro Suorela, puheenjohtaja (2020)

Minna Saario (2019)

Janne Puputti (2019)

Sauli Glad (2020)

Ilkkä Säynäjoki (2020)

Tomi Mäkinen (2020)

Ari Lindroos (2020)

Seuraavat hallituksen jäsenet ovat nyt erovuorossa (heidät voidaan asettaa ehdolle uudeksi kolmivuotiskaudeksi):
Tuija Soini-Jalonen